Типи кріплень склоочисників (двірників). Види. Установка
Для кріплення щіток склоочисника застосовуються різні типи кріплень. Зазвичай це пов'язано з бажанням виробників мати додатковий заробіток на запчастинах, хоча деякі варіанти кріплення значно менше інших, що покращує аеродинамічний характеристики щіток і покращує зовнішній вигляд. До 1999 року більшість автовиробників випускали автомобілі зі стандартними кріпленнями двірників - "гачком". Цей тип кріплення і в даний час один з найбільш поширених. 1999 Ford оснастив новим "нестандартним" кріпленням свій Taurus, а потім більшість автовиробників стали оснащувати свої автомобілі різними "хитрими" кріпленнями. До недавнього часу азіатські виробники утримувалися від таких кроків, хоча є і винятки - наприклад Nissan Quashqai, Honda Civic і Mazda 3, Lexus NX.
Виробники безкаркасних щіток склоочисника пішли різними шляхами:
Виробництво комплектів щіток зі специфічними кріпленнями для конкретних моделей автомобілів. Такі комплекти мають максимальну відповідність оригінальним щіток, що встановлюються на конвеєрі. Плюсами такого підходу є компактність кріплення і можливість враховувати кривизну лобових стекол конкретних моделей автомобілів. До мінусів можна віднести дуже великий асортимент щіток, що ускладнює підбір і збільшує вартість "двірників".
Виробництво щіток з універсальними адаптерами. Плюсами такого шляху розвитку можна назвати більшу універсальність щіток і простоту підбору до автомобіля. Мінуси - найгірша аеродинаміка, порівняно зі спеціалізованими кріпленнями і складність установки.
Кріплення щіток склоочисника -"Гачок" або "Hook" або "J-hook"
Це найстаріше і універсальне кріплення. Зазвичай його позначають буквою "U". Розміри "гачка" можуть різнитися, найпоширеніші - 9х3 і 9х4. Хоча бувають і інші: наприклад, у деяких моделей Audi зустрічаються дуже маленькі гачки, а в американської Subaru Tribeca B9 на водійських щітці гачок "вантажного" класу 12х4. На Honda Civic 4D/5D перших років випуску гачок доповнено спеціальним профілем на повідку, елемент кріплення додатково закривається декоративним ковпачком.
Як зняти двірники з кріпленням "гачок"
Заміна двірників з кріпленням "гачок"
Кріплення "Бічній штир" або "Side pin" 22mm
Так само зустрічаються назви "Pin in Arm". Це кріплення зустрічається на автомобілях з 2005 року випуску: BMW 3, Volvo S40, VW Jetta і Passat, а так само на деяких моделях Mercedes-Benz і Peugeot. Дане кріплення призначене для адаптерів шириною 22мм, в 2009 році з'явилася більш вузька версія - Side pin" 17mm.
Як зняти щітки склоочисника з кріпленням Side-pin 22мм
Поміняти двірники з кріпленням "бічній штир" 22мм
Кріплення "Бічній штир" або "Side pin" 17mm
Дане кріплення - більш вузька версія кріплення "Side pin 22mm", що має ширину 17мм. Кріплення використано в перший раз в 2009 на автомобілях BMW.
Монтаж щіток з вузьким кріпленням не відрізняється від широкого кріплення.
Як поміняти щітки склоочисника з кріпленням Side-pin 17мм
Заміна двірників з кріпленням "бічній штир" 17мм
Кріплення "Push button" або "Кнопка" 19мм
Дане кріплення має дуже велике поширення і використовується в автомобілях Volvo, Renault, Ford, Citroen, VW. Існує більш нова версія кріплення шириною 16мм (див. нижче).
Як зняти щітки склоочисника з кріпленням "Push-button 19mm"
Заміна двірників з кріпленням "Push-button"
Кріплення "Narrow push button" або "Вузька кнопка" 16мм
Це нова версія кріплення "Push button 19мм", що має внутрішню ширину 16мм. Кріплення перший раз з'явилася на ринку на автомобілях концерну VAG в 2010 році на заміну більш масивному варіанту.
Кріплення "Pin lock"
Кріплення "Pin lock використовується в автомобілях Audi, Mercedes-Benz і Seat.
Як зняти автодворник з кріпленням Pin lock
Монтаж щіток склоочисника з кріпленням Pin lock
Кріплення "Side mounting" або "Бічне кріплення"
Даний тип кріплення не дуже поширений і використовується в ряді автомобілів Renault. Раніше це кріплення так само використовувалося в автомобілях американського виробництва.
Заміна щітки склоочисника з боковим кріпленням
Установка автомобільного двірника Side mounting
Кріплення "Бічний затиск" або "Pinch tab"
Даний тип кріплення дуже поширений серед європейських виробників і використовується в сучасних автомобілях Audi, Fiat, Saab, а так само в деяких моделях Mercedes-Benz і Opel.
Як поміняти двірники з кріпленням "бічний затиск"
Кріплення "Верхній замок" або "Top lock"
Даний тип кріплення не дуже поширений і використовується в ряді автомобілів BMW 5 і 6 серії. Кріплення дуже схоже на Pinch Табуляції, але має інший принцип установки. Зазвичай ці обидва кріплення встановлюються на один адаптер.
Зняття безкаркасні щітки двірника з кріпленням top-lock
Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням top-lock
Кріплення "Штикової замок" або "Bayonet arm"
Кріплення "штикової замок" використовується, в основному, в автомобілях Renault після 2004 року випуску і Saab. Бувають модифікації даного кріплення з двома отворами для кріплення гвинтами, вони використовуються для вантажного транспорту.
Заміна щітки з кріпленням Bayonet
Установка безкаркасні щітки склоочисника Bayonet
Кріплення "Клешня" або "Claw"
Даний тип кріплення не дуже поширений і використовується в автомобілях Audi A6.
Зняття безкаркасні щітки двірника з кріпленням claw
Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням claw
Кріплення "MBTL1.1"
Цей тип кріплення був представлений в 2013 році. Називається у відповідності з маркуванням Bosch - MBTL1.1 або GWB045, використовується в нових моделях Mercedes-Benz.
Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням MBTL1.1
Кріплення "DNTL1.1"
Цей тип кріплення був представлений в 2013 році. Називається у відповідності з маркуванням Bosch - DNTL1.1 або GWB044. Перший автомобіль з таким кріпленням - Lexus NX.
Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням DNTL1.1
Кріплення "VATL5.1"
Цей тип кріплення був представлений в 2016 році. Називається у відповідності з маркуванням Bosch - VATL5.1 або GWB046 Перші автомобілі з таким кріпленням - Dacia/Renault Duster і Kaptur.
Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням VATL5.1
Кріплення "DYTL1.1"
Цей тип кріплення був представлений в 2012 році. Перший автомобіль з кріпленням DYTL1.1 - FORD Ecosport 2013 модельного року.
- Освіжувач повітря для автомобіля. Види та вплив запаху.З неприємними запахами у салоні автомобіля можна боротися трьома способами – простим провітрюванням, зробити хімчистку салону і використанням сучасних автомобільних ароматизаторів або освіжувачів. Очевидно, що застосування цих способів буде залежати від інтенсивності неприємного запаху і його стійкості. У цій статті поговоримо про тій ситуації, коли запах в салоні не дуже сильний, але провітрюванням не видаляється. У цьому випадку цілком можна обійтися освіжувачем повітря, який впорається з н
- Як вибрати ідеальний сімейний автомобіль. Бюджет. Безпека. РозмірНезважаючи на те, що автомобіль - це великі фінансові вкладення, у нас зазвичай кілька автомобілів протягом усього життя, які ми змінюємо у відповідності з нашими потребами, етапами життя і рівнем доходу. Але оскільки це великі фінансові вкладення, вам потрібно вибрати один, виходячи з нинішньої ситуації, так і з урахуванням ваших планів на майбутнє. Може бути, ви чекаєте першого або п'ятого дитини.