Продавець Автомагазин "AUTO-V" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
113 відгуків
promo_banner

Сейчас компания не может обрабатывать заказы и сообщения, В связи с военным положением в стране.

"Auto-V" С заботой о ваших интересах!
+380 (97) 463-48-62
+380 (97) 563-44-94

Типи кріплень склоочисників (двірників). Види. Установка

Для кріплення щіток склоочисника застосовуються різні типи кріплень. Зазвичай це пов'язано з бажанням виробників мати додатковий заробіток на запчастинах, хоча деякі варіанти кріплення значно менше інших, що покращує аеродинамічний характеристики щіток і покращує зовнішній вигляд. До 1999 року більшість автовиробників випускали автомобілі зі стандартними кріпленнями двірників - "гачком". Цей тип кріплення і в даний час один з найбільш поширених. 1999 Ford оснастив новим "нестандартним" кріпленням свій Taurus, а потім більшість автовиробників стали оснащувати свої автомобілі різними "хитрими" кріпленнями. До недавнього часу азіатські виробники утримувалися від таких кроків, хоча є і винятки - наприклад Nissan Quashqai, Honda Civic і Mazda 3, Lexus NX.

Виробники безкаркасних щіток склоочисника пішли різними шляхами:

Виробництво комплектів щіток зі специфічними кріпленнями для конкретних моделей автомобілів. Такі комплекти мають максимальну відповідність оригінальним щіток, що встановлюються на конвеєрі. Плюсами такого підходу є компактність кріплення і можливість враховувати кривизну лобових стекол конкретних моделей автомобілів. До мінусів можна віднести дуже великий асортимент щіток, що ускладнює підбір і збільшує вартість "двірників".

Виробництво щіток з універсальними адаптерами. Плюсами такого шляху розвитку можна назвати більшу універсальність щіток і простоту підбору до автомобіля. Мінуси - найгірша аеродинаміка, порівняно зі спеціалізованими кріпленнями і складність установки.

Кріплення щіток склоочисника -"Гачок" або "Hook" або "J-hook"

Це найстаріше і універсальне кріплення. Зазвичай його позначають буквою "U". Розміри "гачка" можуть різнитися, найпоширеніші - 9х3 і 9х4. Хоча бувають і інші: наприклад, у деяких моделей Audi зустрічаються дуже маленькі гачки, а в американської Subaru Tribeca B9 на водійських щітці гачок "вантажного" класу 12х4. На Honda Civic 4D/5D перших років випуску гачок доповнено спеціальним профілем на повідку, елемент кріплення додатково закривається декоративним ковпачком.

Кріплення щіток склоочисника типу

Як зняти двірники з кріпленням "гачок"

гачок

Заміна двірників з кріпленням "гачок"

гачок

Кріплення "Бічній штир" або "Side pin" 22mm

Так само зустрічаються назви "Pin in Arm". Це кріплення зустрічається на автомобілях з 2005 року випуску: BMW 3, Volvo S40, VW Jetta і Passat, а так само на деяких моделях Mercedes-Benz і Peugeot. Дане кріплення призначене для адаптерів шириною 22мм, в 2009 році з'явилася більш вузька версія - Side pin" 17mm.

кріплення двірників sidepin - боковий штир

Як зняти щітки склоочисника з кріпленням Side-pin 22мм

кріплення щітки стеклоочитителя sidepin - демонтаж

Поміняти двірники з кріпленням "бічній штир" 22мм

монтаж двірників з кріпленням бічній штир

Кріплення "Бічній штир" або "Side pin" 17mm

Дане кріплення - більш вузька версія кріплення "Side pin 22mm", що має ширину 17мм. Кріплення використано в перший раз в 2009 на автомобілях BMW.

Монтаж щіток з вузьким кріпленням не відрізняється від широкого кріплення.

вузький Side Pin 17mm

Як поміняти щітки склоочисника з кріпленням Side-pin 17мм

кріплення щітки стеклоочитителя sidepin - демонтаж

Заміна двірників з кріпленням "бічній штир" 17мм

монтаж двірників з кріпленням бічній штир

Кріплення "Push button" або "Кнопка" 19мм

Дане кріплення має дуже велике поширення і використовується в автомобілях Volvo, Renault, Ford, Citroen, VW. Існує більш нова версія кріплення шириною 16мм (див. нижче).

кріплення двірника push-button

Як зняти щітки склоочисника з кріпленням "Push-button 19mm"

стеклоочититель push button - демонтаж

Заміна двірників з кріпленням "Push-button"

установка щіток для авто - pushbutton

Кріплення "Narrow push button" або "Вузька кнопка" 16мм

Це нова версія кріплення "Push button 19мм", що має внутрішню ширину 16мм. Кріплення перший раз з'явилася на ринку на автомобілях концерну VAG в 2010 році на заміну більш масивному варіанту.

Вузький Push Button 16vv

Кріплення "Pin lock"

Кріплення "Pin lock використовується в автомобілях Audi, Mercedes-Benz і Seat.

автомобільні двірники pinlock

Як зняти автодворник з кріпленням Pin lock

двірник для авто pinlock - демонтаж

Монтаж щіток склоочисника з кріпленням Pin lock

установка стеклоочитителя з кріпленням pin-lock

Кріплення "Side mounting" або "Бічне кріплення"

Даний тип кріплення не дуже поширений і використовується в ряді автомобілів Renault. Раніше це кріплення так само використовувалося в автомобілях американського виробництва.

sidemounting кріплення стеклоочитителя

Заміна щітки склоочисника з боковим кріпленням

Side mounting - демонтаж двірника

Установка автомобільного двірника Side mounting

монтаж двірників

Кріплення "Бічний затиск" або "Pinch tab"

Даний тип кріплення дуже поширений серед європейських виробників і використовується в сучасних автомобілях Audi, Fiat, Saab, а так само в деяких моделях Mercedes-Benz і Opel.

Кріплення pinch tab - демонтаж двірника

Як поміняти двірники з кріпленням "бічний затиск"

установка безкаркасні щітки pinch tab

Кріплення "Верхній замок" або "Top lock"

Даний тип кріплення не дуже поширений і використовується в ряді автомобілів BMW 5 і 6 серії. Кріплення дуже схоже на Pinch Табуляції, але має інший принцип установки. Зазвичай ці обидва кріплення встановлюються на один адаптер.

кріплення безкаркасного стеклоочитителя top-lock

Зняття безкаркасні щітки двірника з кріпленням top-lock

зняття безкаркасні щітки склоочисника з кріпленням top-lock

Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням top-lock

установка безкаркасні щітки - toplock

Кріплення "Штикової замок" або "Bayonet arm"

Кріплення "штикової замок" використовується, в основному, в автомобілях Renault після 2004 року випуску і Saab. Бувають модифікації даного кріплення з двома отворами для кріплення гвинтами, вони використовуються для вантажного транспорту.
bayonet - кріплення дворнков BOSCH

Заміна щітки з кріпленням Bayonet

зняти щітку склоочисника bayonet

Установка безкаркасні щітки склоочисника Bayonet

Монтаж безкаркасного стеклоочитителя bayonet

Кріплення "Клешня" або "Claw"

Даний тип кріплення не дуже поширений і використовується в автомобілях Audi A6.

claw.jpg

Зняття безкаркасні щітки двірника з кріпленням claw

claw_demontage.jpg

Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням claw

claw_montage.jpg

Кріплення "MBTL1.1"

Цей тип кріплення був представлений в 2013 році. Називається у відповідності з маркуванням Bosch - MBTL1.1 або GWB045, використовується в нових моделях Mercedes-Benz.

MBTL1.1 GWB045 кріплення

Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням MBTL1.1

MBTL1.1 монтаж

Кріплення "DNTL1.1"

Цей тип кріплення був представлений в 2013 році. Називається у відповідності з маркуванням Bosch - DNTL1.1 або GWB044. Перший автомобіль з таким кріпленням - Lexus NX.

GWB044 DNTL1.1 кріплення

Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням DNTL1.1

GWB044 DNTL1.1 кріплення

Кріплення "VATL5.1"

Цей тип кріплення був представлений в 2016 році. Називається у відповідності з маркуванням Bosch - VATL5.1 або GWB046 Перші автомобілі з таким кріпленням - Dacia/Renault Duster і Kaptur.

GWB046 VATL5.1 кріплення

Установка безкаркасні щітки двірника з кріпленням VATL5.1

VATL5.1 GWB046 монтаж

Кріплення "DYTL1.1"

Цей тип кріплення був представлений в 2012 році. Перший автомобіль з кріпленням DYTL1.1 - FORD Ecosport 2013 модельного року.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner